مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-12سياسي

فارس من| تخطی پیمانکار راه روستای نهالدان داورزن در حال پیگیری است


فرماندار داورزن با بیان اینکه عدم تکمیل راه روستای نهالدان داورزن تخطی پیمانکار بوده است، گفت: از پیمانکار این پروژه شکایت شده و پرونده آن در حال پیگیری و رسیدگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داورزن، مخاطبان سوژه ای با عنوان ثبت و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشتند.

حسین اسداللهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در داورزن گفت: شرکت پیمانکار بر اساس قرارداد، متعهد به انجام آسفالت راه روستایی نهالدان در مدت چهار ماه بوده که متاسفانه از مورخه 26 دی ماه 1396 به قرار تعهد خود عمل نکرده و این پروژه تکمیل نشده است.

فرماندار داورزن افزود: با پیگیری های انجام شده، در مورخه 11 آذر ماه 1398 برای تسریع در اجرای پروژه به ایشان اخطار و دوباره پیمانکار از این امر تخطی کرده است و با تذکر اداره راه و اداره کل استان، پیمانکار همچنان از تعهد خود سرباز زده که در مورخه 13 آبان ماه 1399  از پیمانکار شکایت شده است.

وی با بیان اینکه برای اتمام این پروژه تلاش کردیم و روند آن طولانی شده است، گفت: پیمانکار در دادگاه حقوقی سبزوار محکوم و متعهد می شود هرچه سریع تر پروژه را به اتمام برساند اما دوباره از انجام این کار سر باز زده که در شکایت دوباره، حکم الزام تعهدات برای وی صادر می شود و اکنون  در مرحله کارشناسی دادگاه برای برآورد خسارات قرار گرفته و منتظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تخطی پیمانکار راه روستای نهالدان داورزن در حال پیگیری است

فارس من| تخطی پیمانکار راه روستای نهالدان داورزن در حال پیگیری است